Khamis, 17 Mac 2011

SAMBUTAN HARI LAHIR KE-45/ 16 Mac 2011 yang bermakna.



Hadiah yang saya terima daripada anak-anak dan suami amat bermakna.  Kenapa? Nilai kesungguhan dan kasih sayang yang amat unik ini sungguh menyentuh naluri saya.

Misalnya kad ucapan dalam bentuk powerpoin amat mengkagumkan.  Walaupun tidak pernah mengikuti kelas komputer telah mampu menghasilkan kad ucapan ini. 


Sementara Ahmad Syafiq dan Nur Sakinah telah melukiskan kad ucapan yang istimewa juga. Sayangnya tidak dapat dimuatkan dalam blog ini.


Suami tersayang pula telah menghantar MMS. Ini pertama kali beliau menggunakannya untuk menzahirkan kasih tulusnya kepada ku.



Emm...



Bagaimanapun angka 45 ini amat bererti dalam hidup ku selaku Khalifah Allah. Jikalau mengikut kiraan angka umur purata yang diberikan kepada kita adalah hingga 60 tahun. Lebih daripada nilai angka itu ia adalah suatu bonus.



Dalam kiraan itu maka saya ada 15 tahun lagi untuk terus berbakti dan beribadah. Menyedari akan hakikat tersebut maka saya berhasrat untuk memberikan masa yang lebih kepada ahli keluarga. Khasnya kepada suami dan anak-anak.



Ya...Allah berkatilah usia dan segala ibadah bakti ku. Amin.

Tiada ulasan:

Misi Ramadhan 1445H

Salam Ukuwah. Alhammdulillah.   Dengan izin Ilahi dapat bertaut kembali dengan blog saya ini.    Oleh itu saya akan berkongsi insight berken...