Rabu, 28 Mac 2012

TAKWIM AKTIVITI

Seperti yang dijanjikan,  berikut ini saya sertakan contoh Takwim Aktiviti Taska i-Cemerlang yang melibatkan penglibatan ibu bapa anak-anak Taska yang harmonis dengan usaha-usaha pihak Taska.



TAKWIM AKTIVITI TAHUN 2012/2015

TARIKH
AKTIVITI
CATATAN
JANUARI



Perkongsian 1 : Topik Perkembangan Menyeluruh


Spa Bayi (1)

FEBRUARI



Maulidur Rasul


Kembara Sains 1 : Bayi (bawah 2 tahun)

MAC



Majlis Pelancaran Kempen ‘Ibu/Ayah bacakan untuk saya’ oleh Presiden, Persatuan Taska Negeri Selangor.


Perkongsian 2 : Topik Merangsang Kecerdasan Pelbagai Anak Anda

APRIL



Kembara Sains 2: kanak-kanak (3 – 4 tahun)


Spa Bayi (2)

MEI



Sukaneka dan Sambutan Hari Guru dan Pengasuh


Latihan Kebakaran.

JUN



Sesi Bertemu Ibu bapa – Rekod “Saya Sudah Tahu ”


Kem Kraf dan Keluarga (2)

JULAI



Jamuan Hari Raya Peringkat Taska***


Spa Bayi (3)

OGOS



Sambutan Hari Kemerdekaan Peringkat Taska

SEPTEMBER



Hari  Potensi dan Kecemerlangan Kanak-kanak Sempena Hari Kanak-Kanak Sedunia


Majlis Pelancaran Penutup  Kempen ‘Ibu/Ayah bacakan untuk saya’  oleh Ketua Pengarah, Perpustakaan Awam Negeri Selangor.

OKTOBER



Pendaftaran Kem Kraf dan Keluarga


Spa Bayi (4)

NOVEMBER



Pendaftaran Kemasukan 2013 bagi kanak-kanak 3-4 tahun sahaja. 

DISEMBER



Hari Keluarga Taska (termasuk ibu bapa & kanak-kanak)


Pendaftaran Kemasukan 2013 bagi bayi dan kanak-kanak tatih.


Kem Kraf dan Keluarga (1)

Tiada ulasan:

Misi Ramadhan 1445H

Salam Ukuwah. Alhammdulillah.   Dengan izin Ilahi dapat bertaut kembali dengan blog saya ini.    Oleh itu saya akan berkongsi insight berken...